Laten wij eens kijken naar Calais, oftewel de jungle van Calais. De toestanden die daar zijn, zijn met geen pen te beschrijven. Vechtpartijen, wonen in tenten of bouwvallen, zeer slechte hygiënische omstandigheden, geen of weinig sanitair. Is dit toe te schrijven aan de westerse wereld, gedeeltelijk wel. We laten ze ongehinderd naar het westen reizen, op geen enkele wijze worden zij gehinderd tijdens hun reis. Ze willen alleen maar naar de rijkere westerse landen, die daar helemaal niet op zijn ingericht. Door de slechte leefomstandigheden in deze krot en tentenkampen, worden deze veelal jonge mannen agressief. De mensensmokkelaars hebben gezegd, je krijgt een huis die gratis wordt ingericht, bij ons krijgen zij € 10.000,- daar voor, gratis onderwijs, gratis medische zorg, een uitkering, een baan en in Engeland wordt je niet meer uitgezet. Je mag zelfs je familie laten overkomen, geen enkel probleem. Het is gewoon een sprookje, maar dan zit je in een tentenkamp of je woont in een krot. De enige mogelijkheid om naar Engeland te komen is, om in een vrachtwagen te klimmen.
Als de vrachtwagen niet stopt, dan gooien ze bomen of andere rotzooi op de weg. Wanneer de chauffeur protesteert, dan slaan ze je koplampen er uit, steken je banden lek en dreigen zelfs om je keel door te snijden. Dit zijn geen oorlogsvluchtelingen uit Syrië maar economische vluchtelingen uit Afrika. Als de chauffeur de politie belt, dan komen zij geeneens meer. Wat ze nu doen is, ze klimmen met 15 man op dak, snijden daar het zeil kapot en kruipen in de lading. De chauffeur weet dit natuurlijk, tijdens het inklimmen in de trailer van deze jonge mannen, wordt de chauffeur bedreigd om in zijn cabine te blijven.
De chauffeur is niet gek en rijd gelijk naar een controle plaats, waar deze mannen er weer worden uit gehaald. Door dat er 15 man in de trailer zitten, is een speurhond ook gelijk de lucht kwijt van een persoon, er zijn teveel luchtjes. Er gaan 13 man uit de trailer, want ze hebben hard gewerkt om twee man tussen de lading te verstoppen en de chauffeur weet ook niet hoeveel er in zitten, want hij moest in zijn cabine blijven. Wanneer hij in Engeland aan komt, dan wordt hij aangemerkt als een mensensmokkelaar, en krijgt een grote boete van duizenden Engelse ponden.
Ik heb gesproken met Europarlementariërs, want zij zijn schuldig met hun open grenzen. Het volgende voorstel heb ik gedaan, ik kom met vijftig vluchtelingen, jonge mannen naar het Europees Parlement. Ik neem mee, honkbalknuppels, met bomen versper ik de weg, sla de ruiten eruit, sla met deze jonge mannen de bureaus aan gort, als een Europarlementarier protesteert, dan dreigen wij hem of haar de keel door toesnijden. Natuurlijk gaan zij de politie bellen, maar die heeft alle tijd en komt als ze tijd hebben. Als zij uiteindelijk komen, dan nemen zij deze jongemannen mee, echter er blijven er vier achter. Later worden deze ook gevonden en krijgt de Europarlementariër een zware boete voor mensen smokkel.
Of als deze vijftig man binnenvallen, dan komen er gelijk duizend politiemensen om deze Europarlementariërs te bevrijden. Alle pers duikt erop af, deze slachtoffers te interviewen, want dit kan natuurlijk absoluut niet. Als het nodig is dan krijgen ze gelijk slachtofferhulp en zijn er natuurlijk ook helden, want die hebben gezegd dat ze terstond het pand moesten verlaten. Deze helden komen in alle kranten en volop op de tv. Ook voor de redacties van de journalisten geldt het zelfde, kijk maar bij de nos, dacht ik, een gestoorde man kwam daar binnen met een leeg pistool, het is honderd keer uitgezonden op de tv, belachelijk gewoon.
Hij kreeg nog een zware straf ook. Een man gooide een waxinelichtje naar de gouden Koets, die heeft net zoveel straf gekregen, als de man die met een waanzinnige snelheid, 237 km per uur, een gezin aanreed, een dode en twee gehandicapten, werkelijk idioot gewoon.
Maar de chauffeur aan Calais weet nu dat zijn leven een stuk minder waard is dan die van een Europarlementariër of een journalist!!!!
Tol mijden en eurovignet
De kranten stonden er bol van, vrachtwagenchauffeurs rijden binnen door via grensplaatsen met België. Men geeft de vrachtwagenchauffeur de schuld, maar van wie krijgt deze chauffeur zijn orders?, van zijn baas natuurlijk. België klaagt ook steen en been, ze missen tol en binnendoor gaan de kapotte wegen nog verder kapot. Vol trots melden ze zelfs dat de tol al 150 miljoen euro heeft opgebracht. Ze vergeten aan de grensplaatsen dat alles dat zij bezitten, eten, kleding, meubels enz. gebracht worden door die verrekte vrachtwagenchauffeur. Als die niets brengt, lekker rustig, dan is het ook weer niet goed.
Het Eurovignet is helemaal diefstal. Duitsland zat in het Eurovignetverdrag, zij gingen de Duitse maut heffen en gingen automatisch uit het Eurovignetverdrag. Men zou kunnen stellen dat nu er een land af is, de transportsector, lagere Eurovignet kosten zou moeten betalen, maar dat is niet zo, we betalen hetzelfde. Goed gezien betalen wij eigenlijk dubbel nu, Eurovignet en tolkosten. Voor België geldt hetzelfde, ook daar betalen wij nu dubbel.
Niemand maar dan ook niemand van de politiek wil hier iets aan doen, want het gaat wel prima zo, lekker veel geld in het laatje. Oh ja natuurlijk, we betalen ook nog wegenbelasting, het zou toch te gek zijn om dat af te schaffen, want het gaat prima zo, tolkosten Eurovignetkosten en wegenbelasting en toch vinden de politici dat de transportsector te weinig betaalt voor de schade die zij veroorzaakt, je moet maar durven.
Conclusie
Grenzen open, enorme stromen economische vluchtelingenstromen, waarbij ook nog eens is gebleken dat 11% van deze vluchtelingen een toekomstige terrorist is. (wetenschappelijk onderzoek) De vele aanslagen bewijzen dit. Vrachtwagens worden gezien als gratis vervoer, je moet overal uit kijken en je staat maar alleen. Het is toch niet verwonderlijk dat er geen jongereninstroom meer is in de transportsector. Ondanks dat je toch door zet, is zeer bewonderingswaardig, laat ik het maar zeggen, want politici doen het beslist niet, want die staan zeer ver weg van de werkelijkheid. Ze maken zich veel drukker om een opmerking als “pleurt op” van premier Rutte en besteden hier uren aan. Als ze tegen mij zeggen dat ik moet opdonderen, dan zeg ik ook dat ze zelf moeten opdonderen. Maar politiek correcte politici zien dat toch anders, als we nu hier veel kabaal over maken, dan beschadigen wij onze Premier, het landsbelang belang, zoals onze transportsector, is totaal niet aan de orde. Als ik ze spreek en soms doe ik dat, dan kijken zij mij aan van, jij snapt er ook echt helemaal niets.
Het is ook moeilijk, moeilijk.