Uniek in Nederland VERN ontzorgt!

In samenwerking met haar partners heeft VERN een uniek concept ontwikkeld. Met Concordia de Keizer als makelaar, Schadeherstellers, Visser Quispel Heidema advocaten en RaNed als trauma begeleider zijn wij er in geslaagd elkaars disciplines te koppelen en zodoende een samenwerking te realiseren waardoor alle facetten bij schades snel en efficiënt kunnen worden verwerkt.

Met één belletje is alles geregeld, wij zijn voor u 24/7 bereikbaar en fungeren als “one-stop-shop”
Bijvoorbeeld; u heeft een schade en staat stil. Met één telefoontje activeert u ons team van specialisten, zo wordt de schade direct gemeld bij de verzekeraar en schadehersteller. Dit scheelt u een hoop tijd en tijd is geld! Tevens neemt onze letselschade advocaat z.s.m. contact met u op om kosteloos te inventariseren en te adviseren welke mogelijkheden er zijn.

Zo hebben wij de volgende afspraken met onze samenwerkende partners;

Schadeherstel

  • kosteloos haal- en breng service binnen NL
  • kosteloos passend vervangend vervoer
  • reparatie met originele onderdelen
  • Verzekering

Collectieve tarieven

  • 1 aanspreekpunt
  • snelle afwikkeling
  • Letselschade advocaten

Luisterend oor

  • kosteloos advies
  • begeleiding in het schadetraject

Traumabegeleiding

  • kosteloos begeleiding en advies* (bij een verhaalbare schade of het gebruik van een schadeverzekering inzittenden svi)
  • ongevallen analyse
  • psychische hulpverlening


De haal- en brengservice en het passend vervangend vervoer maken dit concept bijzonder uniek. Stel u bent geladen op weg naar een klant en hebt zojuist een aanrijding gehad. Veelal gepaard met emoties is het van belang dat u snel en goed geholpen wordt en niet stijf van de stress, nog eens tegen een muur oploopt van allerlei zaken die ineens geregeld moeten worden.

Dan volstaat één telefoontje om een reeks van handelingen in gang te zetten.

Om dit proces te vereenvoudigen werken wij met een leden servicepas (zie foto). Deze ledenpas is van pvc en heeft een bankpasformaat en past eenvoudig in uw portemonnee. VERN verzekerden zullen deze pas in de komende tijd ontvangen tezamen met een begeleidende brief. Bent u nog niet aangesloten bij de VERN, maar wilt u wel graag een ledenpas ontvangen?

Bel 0180 – 646464!

VERN leden die elders verzekerd zijn maar toch gebruik willen maken van dit concept en deze pas willen ontvangen, kunnen contact met ons opnemen en informeren naar onze collectieve scherpe verzekeringstarieven.

De sleutel van deze samenwerking ligt bij het goede onderlinge contact van de betrokken partners waarmee VERN samenwerkt. Goede automatisering en efficiënte samenwerking dragen er toe bij dat dit systeem perfect werkt en de klant het gevoel geeft dat hij echt geholpen wordt bij een ongeval/schade.

Wat wij willen bereiken is dat de klant het gevoel heeft, “ik word geholpen en alles komt goed”.

Het unieke is dat u veel krijgt en het u niets kost.